AKO VYCHOVAŤ OTROKA

07.04.2019 17:36

Ako vychovať otroka:

1.) v zásade vykoreniť akúkoľvek zmienku o Bohu.

A keď už to ináč nejde, urobiť človeka členom nejakej povrchnej organizácie, kde náboženstvo je iba občasná záležitosť a človek sa spája skôr s nejakou organizáciou, nie je vedený aby žil tak, aby raz splynul s Bohom - to by bol koniec každého organizovaného náboženstva! Vzťah ja so "SOM", teda vzťah človek-Boh, spokojnosť, radosť a sloboda, to je niečo, čo je aktuálne v dnešnom učení cirkví až po smrti, nie teraz a v tomto živote! Nie je potom lepšie byť boháč a ateista? Lebo čo máte po smrti isté, keď presne neviete, kam idete teraz? Keď vedúci predstaviteľ cirkvi či zboru nezažil stav "po smrti" a nevie to vysvetliť, ani nevie vysvetliť neveriacemu ako je možné tieto veci poznať, viera v nejaký raj po smrti je rovnaké náboženstvo ako viera v ukončenie vlastnej existencie. Ateisti by sa nemali smiať veriacim, ani veriaci by si nemali myslieť, že získajú niečo viac ako ateisti. KTO MÁ, TOMU BUDE DANÉ... a nie tomu, kto si myslí, že má.

Vzťah človek-Boh je láska na celý život, opora či v samote, či v manželstve a zdroj múdrosti a sily pre zásadné rozhodnutia, a vôbec pre základné smerovanie v živote. Bez vzťahu s Bohom človek v zásade nepohne Zemou, možno vybuduje veľké veci, ale tie v konečnom dôsledku obvykle slúžia len na zotročovanie ľudí. Príklad: Steve Jobs a jeho predražené hračky, ktoré po skončení záručnej doby môžete akurát tak vyhodiť. Nahryznuté jablko Apple - symbol hriechu, otroctva a konzumu. Niet divu, že zrovna iPhony patria z hľadiska vyžarovania (hodnota SAR) medzi najškodlivejšie mobily. O Billovi Gatesovi a jeho projektoch na kontrolu počasia (chemtrails) a genocídu vďaka šíreniu vakcín si môžete naštudovať aj sami. Takíto miliardári sú služobníci diablovi, niektorí to robia nevedome, a niektorí ako Bill Gates to robia naschvál, lebo vraždiť sa vraj môže, keď je vraj ľudí veľa - to už zachraňujeme planétu! Spodine povieme, že očkovanie pomáha a že chemtrails sú nutné zlo kôli slnečnej radiácii a globálnemu otepľovaniu! Vraždy, sterilizácia, všemožné pseudovedecké metódy na zvýšenie chorobnosti a úmrtnosti - to je filantropia! Takíto ľudia sú vašim vzorom? Chcete byť ako oni? Je lepšie jesť suchý chlieb až do smrti ako počítať peniaze s krvavými rukami. Ale dá sa to aj ináč, len to vám média nepovedia, koľkí poznáte mená hrdinov a milionárov ako Hudson Taylor, alebo George Müller?

 

2.) umiestniť dieťa do štandardnej škôlky

Pamätám si na tie šoky, keď sme v škôlke museli dať ruky pod vankúš a nasilu spať. Moji spolužiaci s tým problém nemali, no ja som v škôlke zaspal zo všetkých dní celkovo až 2x! Škôlka to bol riadny teror, ale kde je 30 detí, tam sa obvykle vychováva stádo hoviad, teda aký rozvoj talentov a osobností? Na otázku, prečo musím nasilu spať, mi nikto neodpovedal. Proste že mám dať ruky pod vankúš do úplne nepohodlnej polohy a spať a basta.

Nedávno som stretol učiteľku, čo mi v škôlke zachránila život - vytiahla mi zapadnutý jazyk, keď som tam odpadol. Až teraz sa dozvedela, prečo som odpadol: z toho svinstva, že ma nútili nasilu spať, každý deň to boli šoky, že budem musieť dennodenne pár hodín ako väzeň nehybne ležať na posteli.

 

3.) zapísať dieťa do štandardnej základnej školy

V škole sme už museli nasilu kresliť, nasilu spievať, učiť sa nezmysly ako nejaké matematické rovnice, zlomky a iné schválne nezmysly, (aby si človek v budúcnosti vybudoval návyk podriadiť sa nezmyslenému nariadeniu, učili nás v jedálni nasilu jesť - museli sme zjesť aj hnusné jedlo, mne bývalo na zvracanie už z toho pachu v jedálni) napríklad na slovenčine sme sa mali učiť, či pôjdeme do Kapušan alebo do Kapušian, do Mlyňan alebo do Mlynian... Učiteľka sa naozaj tvárila, že to myslí vážne, že to musíme fakt vedieť a mali sme z toho písomku! Ako som odmietal sa učiť vyššiu matematiku, odmietal som sa učiť aj takéto nezmysly, bolo mi jedno, čo dostanem z takej písomky - neprišiel som na takú písomku alebo mi dali päťku. K tomu som ostával po škole za to, že nechcem na hudobnej výchove spievať a neraz som utiekol z výtvarnej výchovy. Nakoniec mi dala triedna učiteľka dvojku zo správania, lebo som si odmietal nosiť prezúvky, pokiaľ ona tiež nebude prezutá. "Pani učiteľka, Vy nám máte byť vzorom, prečo odo mňa žiadate prezúvky, keď chodíte stále v čižmách?" a ona: "Že veď ja som učiteľka, čo sa pýtaš také veci..." A furt poznámky a furt problémy. Na ZŠ som dospel k záveru, že som naozaj z inej planéty, lebo nikto okrem mňa a spolužiaka Petra sa nepýtal na zmysel činností. Učitelia o nás tvrdli, že nie sme normálni. Na chémii sa nás snažili nasilu naučiť nejaké názvoslovie, dodnes neviem čo to je, jedinou možnosťou ako sa legálne uliať bolo začať chodiť k školskej psychologičke. Mysleli sme si o nej svoje, aj o jej psychologických testoch, iba sme chceli vedieť, aké máme IQ. Na druhom stupni sme už mnohí fajčili marihuanu lebo tí, ktorí ten teror nemohli zniesť, zhúlili sa. Mne nepomáhalo zhúliť sa a byť ďalej súčasťou teroru, aj preto som húlil málo. Učitelia všetci vedeli že húlime, poslali nás k psychologičke, ale dnes štát odoberá rodičom deti a umiestňuje ich do Detského domova! Ak vaše dieťa berie drogy, poučte, ho, že si to má nechať pre seba a nikdy sa nepriznávať, moč nedávať, a aj keby vaše dieťa donútili odovzdať moč na testy, nepriznať sa. Nesmie sa priznať, vaše dieťa nikdy žiadne drogy nebralo! Systém vyžaduje priznanie a na základe priznania môžu dieťa odobrať. Umiestnenie v domove ho môže poškodiť viac ako drogy, ktoré berie z nejakého dôvodu, tie príčiny hľadajte a nájdite a to dávajte do poriadku.

 

4.) chcieť, aby dieťa malo aspoň učňovku či strednú školu

V prvom rade by malo už dieťa hlbšie uvažovať, vycítiť KTO SOM?, a potom aj Čo mám v tomto živote robiť? Vedel som to odmalička, nebolo k tomu nič zvláštne zapotreby, aj môj spolužiak Peter to vedel, asi aj všetky deti to vedia, iba počas školy - toho takzvaného "vzdelávania" na to nejako zabudnú...

Rodičia obvykle chcú, aby ich deti mali aspoň "niečo", ako keby sa uspokojili s nejakou hodenou kosťou. Nepýta sa nikto KTO SI a Čo máš v živote robiť ale na akú školu chceš ísť... úplne opačne!  Lebo keď chceš napr. podnikať, začni si budovať firmu už teraz a vyber si takých spolužiakov, ktorých kontakty sa Ti môžu hodiť. Ale nie preto by si mal chcieť byť doktor, manažér alebo podnikateľ, lebo sa to práve hodí, veď takto sa z ľudí vlastne vychovávajú pardon za výraz - k*rvy! A toto ešte rodičia podporujú? Aby si uspokojili na deťoch svoje ego? Generácie tieňov - najprv uspokojujú priania rodičov, učiteľov, profesorov, zamestnávateľov a potom potláčajú svoje priania, s tým, že je už aj tak neskoro - vždy si nájdu dôvod prečo žiť život a plniť požiadavky niekoho iného. Bez Pána Boha a Pána Ježiša Krista (JA SOM - Je zu - Je suis ) nie je človek človekom, iba tieňom.

Vybral som si odbor mechanik-elektronik, chcel som sa naučiť niečo viac o počítačoch. Keď som zistil, že na SŠ sa o počítačoch nič nenaučím, utekal som odtiaľ. Štandardná metóda ako vychovať kreténa postupuje na strednej škole do štádia náročnej bezduchej matematiky a rôznymi ďalšími nudnými predmetmi s nekonečnými hodinami nezmyselnej teórie. Na SŠ sa už otvorene na zmysel toho všetkého nikto nepýtal, ale zato začala húliť už veľmi početná skupina žiakov. A začali húliť aj tí, ktorí predtým vôbec nehúlili. Tam už vznikala potreba brať aj iné drogy, nejako vymeniť realitu za LSD.

Jediné čo ma na SŠ zaujímalo, bola fyzika - zrazu pri výpočte nejakej kinetickej energie som nemal problém s náročnou matematikou - keď to malo zmysel. Starý učiteľ fyziky bol macher, vedel zaujať - bol zapálený pre prírodné vedy, mal obrovskú energiu a chuť do života, konečne bol dôvod naučiť sa zložitejší výpočet, pochopil som to hneď. Ináč všetky samostatné hodiny školskej matematiky boli zbytočné, učiteľky boli obvykle vyprahnuté a nudné ako ich matematické výpočty. Ak fyzikárka učila aj matematiku, niečo obvykle aj naučila, zdá sa že odborníci, inžinieri, a doktori prírodných vied boli oveľa lepší učitelia, paušálne muži boli výrazne lepší učitelia ako ženy - ženy s výnimkou zopár učiteliek nemali silu ani energiu. Žena nie je prirodzený vodca, dokáže si získať autoritu iným spôsobom - láskou a prísnou starostlivosťou s ohľadom na žiaka ako na syna/dcéru. Lebo učiteľ-muž nás aj poriadne zbil, (alebo mohol zbiť) a to sa radšej každý naučil, len nech je spokojný! Naštvať jeho znamenalo naštvať sám seba, cítili sme sa s ním nejako prepojení. Náš učiteľ nás nebil kôli sebe, on chcel, aby sme si verili a zvykli si pravidelne učiť sa! Nielen naučiť nás predmet, ale vychovať z nás ľudí! Robil oveľa viac ako bežní učitelia, brával nás do prírody a rozprával nám zaujímavé príbehy, aktívne žil, rozmýšľal a veľa cestoval. Bol to silný muž a chcel, aby sme boli silní. Tých, čo na to nemali, nebil, ale ak tušil, že žiak sa dokáže naučiť, donútil ho. Sme sa báli sa nenaučiť. Bolo mu jedno nejaké novodobé výchovné metódy, strašnú bitku dostal kto sa nenaučil, ale nikto sa neopovážil na neho ísť žalovať.

Fyzika bola super. Ale matematika? Naozaj som nevedel, čo sa na hodinách matematiky deje, tie veci som sa odmietal učiť, a naozaj som ich nevedel. Všetko, úplne všetko na písomkách z matematiky za mňa počítali spolužiaci, všetko som opísal. Ale kôli tomu, že som na strednej škole už na väčšinu predmetov chodiť odmietal, robil som komisionálne skúšky. Nič som sa neučil, bolo mi to jedno, lebo tá škola pre mňa nemala význam. Fyziku som spravil ľahko, aj ostatné, len tá ich slávna elektrotechnika, ktorú som nenávidel, lebo s modernými počítačmi nemala spoločné nič! Nevedel som nakresliť na komisionálkach ani jednoduchý elektrický obvod! Na tie hodiny som nechodil, mal som vymeškaných celkovo stovky hodín. Tak ma nechali prepadnúť. Oni si mysleli, že sa to budem učiť kľudne odznova...

Prestúpil som na učňovku bez maturity, ktorú som mal hneď vedľa domu. Tam bolo učivo tak jednoduché, že som sa vlastne nikdy nemusel učiť nič. Ale zaujímavá vec - výchova otroka: niekto chcel, aby ste pracovali zadarmo! Ako čašník ste mali byť celé hodiny vo výčape, nikto vám nedal ani korunu. Ako kuchár ste mali dreť u súkromníka, nikto vám nedal ani korunu. Keď som sa opýtal, aké majú vyučení kuchári platy, prestal som chodiť do školy celkom. To šaškovanie v kuchyni alebo robiť výčapníka v krčme, to môže robiť hocikto a za týždeň sa to naučí, na to nepotrebujete chodiť do školy. Za kuchára sa nemôžete vyučiť, buď viete variť a makať alebo neviete. Môžete byť stokrát vyučený, bez toho, že "To" máte v sebe môžete maximálne robiť pomocného kuchára. K čomu je potom dobrá takáto povinná školská dochádzka? Veď prácu vo fabrikách a v podnikoch ľudia takto "vyučení" (s maturitou či bez to je jedno) - veď to môžu robiť aj negramotní! Ale keby neprešli týmto svinstvom "vzdelávania", nikdy by ste ich nedonútili robiť niečo, čo nemá zmysel - ten človek by radšej zomrel, dnes aj preto ľudia zomierajú od žiaľu (depresie, psych. choroby) Aspoň vidíte, o čo sa musíme starať, kde musíme začať pracovať, keď chceme mať duševné zdravie. Človeka musíte naučiť samostatne myslieť v rovine celku, a to pre veriaceho znamená v rovine cyklu inkarnácií, teda v rovine viacerých životov s ohľadom na skutočný Cieľ. Zase na toto je treba iná škôlka, iná ZŠ, atď... pretože tu musíme vysvetľovať veci postupne. Ak by sme vychovali človeka, ktorý je schopný samostatne hľadať, samostatne skúmať a to ešte aj na duchovnej úrovni, žiadne náboženstvo by nemohlo existovať, pretože ľudia by poznali skúšku správnosti. Asi by sme mali viac vedcov ako Nikola Tesla, viac veľkých filozofov ako Lao 'C, ale aj viac takých kňazov ako Mojžiš, či viac prorokov ako Eliáš. Tí ľudia na niečo v živote prišli, úplne by stačilo, keby človek prišiel na to, čo v živote skutočne chce. Keď každý človek je iný, nemôžete im dávať rovnaké vzdelanie, a je hriech vzdelávať mužov rovnakým spôsobom ako ženy! Lebo matke je v podstate zverená elementárna výchova národa a muž by pre takú ženu, ktorá má na to schopnosti, mal byť schopný zabezpečiť ideálne podmienky. Ak mužovi v živote ostáva len žobranie o zamestnanie, alebo ak dokáže zo seba maximálne vyrobiť otroka vo vlastnom podniku, je to smutné. A že vraj úspešný podnikateľ... Muž musí kontrolovať a dohliadať na to, čo robí žena, nie iba slepo jej prenechávať podstatné záležitosti ako napr. výber školy či očkovanie! Jeden zo spôsobov ako vyrobiť otroka je dovoľovať pichať do dieťaťa geneticky modifikované vírusy cez vakcíny - látky vo vakcínach strašne poškodzujú človeka, vakcíny sú oveľa väčšou hrozbou ako prípadná choroba!

 

5.) ísť na štandardnú vysokú školu

- ľudia študujú gymnáziá, len preto, aby mohli ísť na vysokú, alebo sa prostituujú na strednej škole iba preto, aby mali maturitu. Potom keď nevedia čo ďalej, idú radšej na vysokú. Tam už sa budúci inžinier nepýta, prečo má vedieť integrály a debilnú matematiku, tam už pokračujú iba tí, ktorí ten teror vydržia. Ak človek vnútorne protestuje, vyplytvá energiu a obvykle ju musí dopĺňať alkoholom alebo pervitínom, medici sa živia obvykle kofeínom a tabletkami. Naozaj sa potrebuje medik učiť fyziku? A potrebuje stavebný inžinier či technik nejaké integrály a derivácie? Stavebný inžiner v praxi potrebuje stredoškolskú matematiku a goniometrické funkcie. Teda čo je cieľom takejto výchovy? Nie náhodou to, aby človek ako pes poslúchal? A keď príde do zamestnania, alebo keď štát vydá nejaké nezmyselné nariadenie, aby sa nikto na nič nepýtal a tupo vykonával?! Ak by ľudia odmietli takéto vzdelávanie a najprv počúvali Pána Ježiša Krista - nášho najväčšieho Učiteľa, nebolo by možné nikoho zotročovať ani vykorisťovať.

 

6.) Zhrnutie metód teroru

Teror od škôlky, teror na ZŠ, na strednej škole sa postupne teror stupňoval, odborné školy s maturitou sú kvantá nepotrebnej teórie - len sa podrobte nezmyslom a na nič sa nepýtajte! 

Učnovky - pracujte zadarmo a nič sa nepýtajte! Aj tak nebudete vedieť nič, keď tú školu skončíte. Aby ste sa stali raz majstrom, museli by ste sa učiť umeniu od skutočného majstra, alebo ak to ináč nejde, tak sa musíte zušľachťovať sám. V podstate školstvo od tretieho ročníka ZŠ je zbytočná vec, čítať a písať sa dnes môže naučiť každý aj doma. A pritom, kto by chcel, mohol by byť maliarom, kuchárom, spisovateľom...

Iba pre skutočné talenty by malo byť niečo také ako škola či univerzita - konštruktéri, inžinieri, matematici - niektorých veru veľmi bavila aj tá matematika, ale škola bola pre moje geniálne spolužiačky brzdou, nuž aspoň mi stíhali písať ťahák, ďakujem vám drahé dievčatá.

V škole dnes ide o niečo iné ako o vzdelanie: vytvoriť charakter človeka, ktorý sa nebude brániť. Zobrať mu možnosť sa brániť. Vyformovať človeka tak, že nebude klásť otázky a nebude hľadať nejaký zmysel. Načo by sa aj taký človek pýtal po Bohu, veď nie je zvyknutý hľadať, pýtať sa, či samostatne uvažovať. Zdá sa, že toto je hlavný cieľ školstva. Ľudí nepotrebujú, aj tak ich chcú pozabíjať, výchova v školách a štátnych zariadeniach je riadená degenerácia. Lebo škola, to by malo byť miesto, kde sa koncentrujú tí najlepší a najušľachtilejší ľudia, ktorí chcú vychovávať národ a budúcich veľkých umelcov, majstrov, staviteľov, konštruktérov, výskumníkov... Veríme, že šikovní ľudia preto budú zakladať vlastné škôlky a vlastné školy. V minulosti bol lekár staviteľ, vynálezca, konštruktér, spisovateľ aj vedec - a dnes je čo, keď chýba duchovný rozmer? A potom čo tie ostatné odbory? Veď dnes sústružník ani nevie, čo je to sústruh a rodičia nových právnikov a inžinierov sa čudujú, prečo bez ich vedenia a školenia by boli ich deti nepoužiteľné v ich rodinných firmách.

Človek musí mať jasno, čo v živote chce. Treba si položiť otázku: Čo v živote skutočne hľadáte? ČO HĽADÁTE? A k tomu vychovávať seba a potom aj deti, takto budeme mať šťastných a spokojných ľudí. Ok, tak teda ČO HĽADÁTE?

 Wilhelm Busch, evanjelický farár (1897 - 1966) kniha HOVORME O TOM!