TELEKOMUNIKAČNÝ OPERÁTOR KÔLI NESÚHLASU ZÁKAZNÍKA S NAVÝŠENÍM POPLATKOV BUDE KAŽDÝ MESIAC POSIELAŤ DOBROPIS

09.05.2022 11:47

Písali sme článok a preposlali sme ho operátorovi:

Náš telekomunikačný operátor sa dnes v čase o 8:15 (9:15 l.č.) vyjadril, že vlastne teda poplatok nám účtovať nebude. Vyriešili to tak, že každý mesiac o sumu navýšenia, s ktorou som nesúhlasil, budú pripisovať dobropis. Teda, finálny účet na faktúre za služby operátora bude taký istý ako pred navýšením.
Operátorovi ďakujeme za normálne jednanie. Navýšenie poplatku je skrátka neprípustné, nejde o tú smiešnu sumu, ale o normálne vzťahy, kedy si jedna zmluvná strana takéto jednanie voči druhej zmluvnej strane jednoducho nemôže dovoľovať!

___________________________________________________________

 

Biblik.sk

TEMPUS VERITATEM PARIT
čas rodí pravdu, alebo čas verifikuje pravdu.
alt. preklad: PRICHÁDZA ČAS PRAVDY!
THE TIME OF TRUTH IS COMING!

Šírenie dôležitých informácií Biblik.sk (biblik.sk/clanky) môžete podporovať zdieľaním i finančne. Každý protifašistický boj si zaslúži vašu podporu, podporujte alternatívne médiá i jednotlivcov bojujúcich za slobodu proti fašistom! Snáď sa fašistov a teroristov už čoskoro zbavíme!
Prosíme Vás podporujte nás / Please support us:
IBAN Biblik.sk
SK8583300000002101425963

Swift / BIC: FIOZSKBA

ĎAKUJEME. THANK YOU